اولین پژوهشگاه رسمی و نخستین موسسه مستقل نظرسنجی

اخبار پژوهشگاه:

هماندیشی تخصصی" آموزش های مجازی، ضرورتها و موانع " در پژوهشگاه فرهنگ و هنر

هماندیشی تخصصی آموزش های مجازی ضرورتها و موانع  در پژوهشگاه فرهنگ و هنر

به گزارش واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و هنر، سلسله هماندیشی ها و نشست های تخصصی، مسئله محور و کاربردی،  توسط گروههای پژوهشی و پژوهشکده های وابسته به پژوهشگاه فرهنگ و هنر، با حضور اندیشمندان، استادان و علاقه مندان مرتبط با موضوعات هر هماندیشی تخصصی، بصورت ماهیانه برگزار می شود.

براساس این گزارش، پژوهشکده کاربردی فناوی اطلاعات با همکاری گروه پژوهشی نظامهای آموزشی و رشد پژوهشگاه فرهنگ و هنر در نظر داردتا در سال 1391 با هدف شناخت  نقاط قوت و ضعف، معرفی خلاقیت، نوآوری و آثار منتشره و نیز معرفی مراکز موفق فعال در عرصه های آموزش مجازی کشور، سلسله هماندیشی و نشستهایی را با موضوع" آموزش های مجازی، ضرورتها و موانع "در رویکردی عارضه یابانه و مسئله محور، و با نگاه ویژه به آموزش های مجازی درمقاطع عالیه ایران، با همکاری و مشارکت سازمانها و مراکز مرتبط و علاقمند رشد و تعالی این حوزه مهم، حیاتی و مورد تاکید در برنامه های توسعه کشور و چشم انداز ایران 1404 برگزار کند.

 اندیشمندان، استادان و علاقه مندان مرتبط با موضوع هماندیشی تخصصی" آموزش های مجازی، ضرورتها و موانع " ویا متقاضیان مشارکت و حمایت از این فعالیت علمی و آموزشی می توانند با  واحد ارتباطات و اطلاع رسانی پژوهشگاه فرهنگ و هنر تماس بگیرند. تهران تلفن: 7-02188995686

اخبار پژوهشگاه   /   تاریخ: 11 خرداد 1391   /   کد مطلب: 30   /   بازدید: 17064